Radionomy Board
It is currently Fri Nov 22, 2019 10:35 am

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
PostPosted: Thu Dec 19, 2013 4:17 pm 

Radio 1: http://www.radionomy.com/en/radio/gold-star-radio/index
O.S: Windows Seven 64 Bits
cj hans wrote:
cj hans wrote:
Alaska Hit Radio wrote:
Bob

het is mij nu ook duidelijk hoe het het zit hoop dat iedereen weer snel op zijn oude plekje zit

bedankt voor de info

groet Marco ;)

Mijn radio staat sinds 5 november in een foute categorie (slechts 40 % van normale luisteruren blijven over). We zijn nu 6 december (dus reeds een ruime maand verder). Ik wacht vol spanning af wanneer dit weer goed komt ... ;)

Groeten

Hallo

Ondertussen zijn we 19 december, de iTunes categorielijsten zijn blijkbaar nog steeds niet geüpdatet :(

Weet er iemand wanneer de recentste lijst doorgestuurd is naar iTunes? Kan er iemand bij iTunes navragen wanneer zij hun lijsten zullen updaten? Hopelijk nog voor het eindejaar :roll: ?

Alvast bedankt!!!

Ook wij staan nog steeds in de verkeerde categorie in flashback 80's en we kwamen van Golden Oldies waar we naar ons mening gewoon thuis horen. Ook hebben we de settings geupdate dat RN als antwoord gaf om ons weer in de juiste categorie te krijgen bij Itunes, dat al in begin November. Wij hebben door deze actie luisteraars verloren dit kan toch niet de bedoeling zijn.

Radionomy Website:
GSR Website:
GSR E-mail:
Direct luisteren naar Gold Star Radio:

Live uitzending met Sam Broadcaster:
Image

Profile Send private message  

PostPosted: Fri Dec 20, 2013 11:08 am 

Radio 1: http://listen.radionomy.com/radioannickbe.m3u
O.S: Windows Vista 64 Bits
Quote:
Ook wij staan nog steeds in de verkeerde categorie in flashback 80's en we kwamen van Golden Oldies waar we naar ons mening gewoon thuis horen. Ook hebben we de settings geupdate dat RN als antwoord gaf om ons weer in de juiste categorie te krijgen bij Itunes, dat al in begin November. Wij hebben door deze actie luisteraars verloren dit kan toch niet de bedoeling zijn.

ja zo kunnen ze natuurlijk iedereen kl*ten!!!mijn uren waren vroeger hoog,maar nadien dat men het veranderd heeft,door ons in een categorie te zetten waarbij wij niet horen!! en nu?,onze luisteruren liggen te laag,wat zijn de gevolgen?hoelang krijg je weer om je uren te halen die je moet verplicht hebben ?,want ik heb naar itunes zelf gemaild,waar me ze vertelden,dat radionomy de lijsten zelf heeft aangepast,zodat itunes deze hebben aangepast in opdracht van radionomy!!ik kreeg het adres van itunes om naar intunes@radionomy.com te mailen ,wel 10 mails maar geen antwoord!!bedankt radionomy!!!goed bezig,zo kan ik het ook,hopelijk voor 2014 een oplossing!!!! vanwege een telereurgestelde radiomaker :twisted: marc van dam Annick.BE

PostPosted: Sat Dec 21, 2013 6:44 pm 

MARC VAN DAM wrote:
Quote:

ja zo kunnen ze natuurlijk iedereen kl*ten!!!mijn uren waren vroeger hoog,maar nadien dat men het veranderd heeft,door ons in een categorie te zetten waarbij wij niet horen!! en nu?,onze luisteruren liggen te laag,wat zijn de gevolgen?hoelang krijg je weer om je uren te halen die je moet verplicht hebben ?,want ik heb naar itunes zelf gemaild,waar me ze vertelden,dat radionomy de lijsten zelf heeft aangepast,zodat itunes deze hebben aangepast in opdracht van radionomy!!ik kreeg het adres van itunes om naar intunes@radionomy.com te mailen ,wel 10 mails maar geen antwoord!!bedankt radionomy!!!goed bezig,zo kan ik het ook,hopelijk voor 2014 een oplossing!!!! vanwege een telereurgestelde radiomaker :twisted: marc van dam Annick.BE

en weet er iemand hoever de zaken staan ivm dit onderwerp itunes??? :?

hallo, het forum lijkt hier verlaten te zijn!!!!!!!! iamand nieuws hierover,hoe ver staat men mee????dank u

Last edited by MARC VAN DAM on Sun Dec 22, 2013 12:57 pm, edited 1 time in total.

PostPosted: Sun Dec 22, 2013 12:57 pm 
Moderators

Radio 1: https://www.radionomy.com/en/radio/radio-nostalgia
http://www.radio-nostalgia.nl
O.S: Windows 10
MARC VAN DAM wrote:
MARC VAN DAM wrote:
Quote:

en weet er iemand hoever de zaken staan ivm dit onderwerp itunes??? :?

Hoever het er voor staat weten wij ook niet.
Radionomy zegt dat ITunes de fout in is gegaan met de wijzigingen en ITunes zegt het weer andersom, aangeraden wordt het genre van je radio in de RMO te updaten.

Elke maand stuurt Radionomy een lijst naar ITunes en is het aan hun wanneer ze die invoeren, de ene keer gaat dat redelijk snel en de andere keer duurt het wat langer.
Via het mailadres itunes@radionomy.com wordt er door Radionomy geen support verleend. (dit was al eerder gemeld op het forum)

Als er vragen of problemen zijn, dan is het board de enigste manier om het te melden.

mvg Bob

No support via PM - in PM verleen ik geen support.
Veel antwoorden op je vraag zijn ook terug te vinden in de tutorials.

Post subject: lijsten itunes
PostPosted: Fri Jan 03, 2014 5:43 pm 

er is nog altijd niks aangpast,en mijn uren gaan naar beneden!!!!!! bedankt voor alles na bijna 2 jaar goede luisteruren te hebben maken jullie alles kapot!!
je word van het ene kastje van de muur,naar het andere gestuurd,niemand weet van niks????zoek het zelf maar uit!!!!!!heb er genoeg van,sorry dit moest eruit!!!
blijkbaar zijn er andere dingen zoals dit artikel dat veel belangrijker is marc van dam

Afgelopen november verscheen het gerucht dat Microsoft interesse zou hebben in de overname van Winamp en Shoutcast, welke inmiddels door eigenaar AOL de nek om zijn gedraaid. Nu blijkt dat deze muziekdiensten mogelijk al zijn overgenomen door het Belgische Radionomy.

Eind november werd bekend dat de muziekspeler Winamp na 15 jaar te hebben bestaan ermee op zou houden. Met Winamp kunnen lokale muziekbestanden en radiostreams worden beluisterd. Met behulp van de Shoutcast-plug-in kunnen gebruikers van Winamp zelf muziek streamen. Momenteel bestaat het totale bestand van radiostations van Shoutcast uit meer dan 50.000.

Aanvankelijk zouden beide diensten volgens de geruchten door eigenaar AOL worden verkocht aan softwaregigant Microsoft. Gisteren is echter naar voren gekomen dat beide diensten naar verluidt niet door Microsoft, maar door Radionomy zouden worden overgenomen. Dit Belgische online radionetwerk biedt gebruikers de mogelijkheid om zelf muziek te streamen. Momenteel zijn er meer dan 6.000 zenders via Radionomy te beluisteren. Door de overname zou het aantal zenders bijna vertienvoudigd worden.

Het bericht van de mogelijke overname van Winamp en Shoutcast door Radionomy werd gemeld op het forum van Winamp. Hier werd gemeld dat de servers van Winamp zijn overgezet van AOL naar die van Radionomy. De servers van Shoutcast blijken nog wel in het beheer van AOL. Volgens de website TechCrunch zou de officiële overname door Radionomy voor aanstaande vrijdag afgerond moeten zijn.

PostPosted: Fri Jan 03, 2014 11:21 pm 

Momenteel is hier ook nog niets veranderd we zitten sinds november nog steeds in de verkeerde categorie bij Itunes in flashback 80's, en we willen heel graag weer terug naar de categorie golden oldies. Wat wij afvragen zijn er al radio stations verplaats naar de goede categorie? Eigenlijk kan RN dit niet maken om het zo te laten, wie deze fout ook gemaakt heeft!!!. De radiomakers zijn hier de dupe van. Bij ons en vele andere radio stations zijn we luisteraars kwijt geraakt door deze actie. Ook op de engelse form word hier overgeschreven, ook bij hun ontevredenheid hier over hoe het word afgehandeld. Wij hopen dat dit nog goed gaat komen, en dat het geen kat en muis spel wordt wie het nu gedaan heeft itunes of radionomy daar hebben wij als radiomakers niets aan.

Radionomy Website:
GSR Website:
GSR E-mail:

Image

PostPosted: Fri Jan 03, 2014 11:51 pm 
Moderators

Radio 1: https://www.radionomy.com/en/radio/radio-nostalgia
http://www.radio-nostalgia.nl
O.S: Windows 10
Maandag zijn ze in Brussel weer terug van hun vakantie, mooi moment om ze te vragen of er al meer bekend is over ITunes.
Even geduld dus.

No support via PM - in PM verleen ik geen support.
Veel antwoorden op je vraag zijn ook terug te vinden in de tutorials.

PostPosted: Fri Jan 03, 2014 11:56 pm 

Bob wrote:
Maandag zijn ze in Brussel weer terug van hun vakantie, mooi moment om ze te vragen of er al meer bekend is over ITunes.
Even geduld dus.

Dankje Bob hopelijk zijn ze goed uitgerust van hun vakantie. ;)

Radionomy Website:
GSR Website:
GSR E-mail:

Image

PostPosted: Sat Jan 04, 2014 8:27 pm 

Radio 1: https://www.radionomy.com/nl/radio/to-dance-station
Radio 2: https://www.radionomy.com/en/radio/80s90spartyhits
Bedankt Bob, ben razend benieuwd!!!

T.O. Dance Station
The best dance music and party hits of the last 30 years!!!

80s 90s PARTY HITS
Only the best party hits from the 80s & 90s!!!

PostPosted: Wed Jan 08, 2014 5:44 pm 

cj hans wrote:
Bedankt Bob, ben razend benieuwd!!!

een vraagje wanneer worden de lijsten trerugaangepast bij itunes?,had meer dan 300 luisteruren,voor dat radionomy de lijstenveranderde en naar itunes stuurde,nu te wenig luisteruren,kan iemand informeren?,of heeft er iemand een geldig emailadres,zo dat we weten wat er fout gelopen is en wie is hier verantwoordelijk voor is die de ons zomaar in een andere lijst zet,en wanneer dit opgelost word aub?want we zijn nu 8 jaunuari en ik zou graag hebben dat dit word rechtgezet dus aub,er was gezegd dat dit ieder maand zou aangepast worden,heb ook in rmo aangepast welke stijl muziek al lang maar geen resultaat,als dit manier van werken is ,iemand die meer dan 300 luisturen heeft,even veranderen van muziekstijl, en ja daar gaan de uren nu dikke shit ,hoelanger het duurt,dan dag radio alles voor niets,andere radio aangemaakt,maar niets geen itunes want vanaf nu pas 130 uren hebbben eer je word aanvaard?,ik heb niet gevragen om mijn station te verplaatsen *stijl muziek*
graag meer info,ander heeft het geen zin meer,maar dat idereen wel snappen,waarschijnlijk radionomy niet
marc van dam

Post new topic Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC